Friday, November 14, 2008

 

永遠に見つめる




あなたは神の花嫁
あなたは神の星
神はあなたの星、
あなたの永遠の夫
私たちは神さまの瞳を見つめる
 永遠に
永遠は今日始まる
神の御顔を求め
 神の瞳を求める
 そして神が見つめ返されるのを見る
 あなたを、愛して

主人以上のお方(ああ、私の夫)

私の尊い鳩よ、私の見捨てられ
傷つき孤独な者よ。私の愛の呼びかけを聞け
あなたは、この王の心を奪い虜にした。
あなたが歌えるように私の命をあなたに与えた

ああ、私の夫
ああ、私の夫
あなたは主人以上のお方

あなたの苦労の砂漠と谷で
私のあなたへの心は揺れ動く事がない事を知りなさい
傷を通しあなたの主によって建て直され
洗われそして光を放つ

あなたにあがなわれた愛された者
愛された花嫁として私は永遠に
あなたの瞳を見つめます

"Eternal Gaze"

You are His bride.
You are His star.
He is your star,
your eternal Husband.
We will gaze into His eyes
for eternity.
Eternity begins today.
Seek His face,
seek His eyes,
and see Him gazing back
at you, loving you.

"More Than My Master (O My Husband!)"

O My precious dove, My forsaken one
Hurt and desolate, hear Me call in love
You have ravished and so enthralled this King
I gave My life for you so that You might sing

O my Husband
O my Husband
More than my Master
You are my Lover

In your deserts and valleys of trouble
Know My heart for you is unshakeable
And through brokenness you will be restored
Washed and radiant, honored by your Lord

And forever I'll look into Your eyes
As Your ransomed love
Your beloved bride

Link to English Page

Comments:

Post a Comment

Thank you for visiting! Please leave a message if you were blessed or have any questions. Additionally, please sign your name! I would love to reply and explain everything. If you have disagreements or would like to discuss something, please leave contact information so I can email you. Unsigned comments may be deleted.

Be blessed in His heart today! His heart is for you!



<< Home