Thursday, November 13, 2008

 

油注ぎ




私はダビデの家とエルサレムの住民の上に、恵みと哀願の霊を注ぐ。彼らは、自分たちが突き刺した者、私を仰ぎ見、ひとり子を失って嘆くように、その者のために嘆き、初子を失って激しく泣くように、その者のために激しく泣く。 (ゼカリヤ12:10)
私たちが今以上「力」を必要としているのではありません。また私たちは「油注ぎ」からまた別の「油注ぎ」を追いかける必要はないのです。神さまが私たちに受けて欲しいと思われている油注ぎは今、この時に受ける事ができるのです。神さまは私たちに神さまの砕けた心を受け取って欲しいのです。私たちのために死なれた一人子を私たちに与えて下さった時に砕けた心を、神さまがどれほど愛しておられるかを知らない人々のために砕ける心を神さまは私たちに受け取って欲しいのです。どんな「油注ぎ」よりも神さまの心を受け取る事が私たちにとって本当に、本当に必要なのです。そして神さまが愛してやまない人々は、どんな「力」、しるし、奇跡よりも、神さまの心は彼らのためにあることを知る必要があります。

"Anointing"

"And I will pour out on the house of David and the inhabitants of Jerusalem a spirit of grace and supplication. They will look on Me, the One they have pierced, and they will mourn for Him as one mourns for an only child, and grieve bitterly for Him as one grieves for a firstborn son." (Zechariah 12:10)
It's not more "power" that we need. And we don't need to run after "anointing" after "anointing." The anointing God wants us to receive can be received right now. He wants us to have His broken heart, the heart that broke when He gave His only Son to die for us, and the heart that breaks for people who don't know how much He loves them. More than any "anointing" we desperately need His breaking heart. And more than any "power" or signs or wonders, the people He loves so much need to know His heart is for them.

Link to English Page (with longer story)

Comments:

Post a Comment

Thank you for visiting! Please leave a message if you were blessed or have any questions. Additionally, please sign your name! I would love to reply and explain everything. If you have disagreements or would like to discuss something, please leave contact information so I can email you. Unsigned comments may be deleted.

Be blessed in His heart today! His heart is for you!



<< Home