Thursday, November 13, 2008

 

私の勝利




私がますます変えられ、また栄光から栄光へと変えられる程、主よ、それはあなたが私にして下さったゆえであることを知ります。私が今、変化のどの段階にいようともそれは既に十字架と、あなたにあって終わっているのです!私がどのように感じようと、この蝶はあなたにある私なのです主よ、新しく造られた物なのです!ありがとう!あなたが私のために十字架で成し遂げられたゆえに私は死に、私の命は今あなたのうちに隠されています。

あなたがたはすでに死んでおり、あなたがたの命はキリストと共に神のうちに隠されているからです。 (コロサイ3:3)

誰でもキリストのうちにあるなら、その人は新しく造られた者です。古いものは過ぎ去って、見よ、全てが新しくなりました。 (コリント人への手紙 第二 5:17)
"My Victory"

The more and more I’m changed & transformed from glory to glory, the more I see that it’s because of what You’ve done for me, Lord. No matter what stage I am at in my transformation, it is already finished in You and in the cross! No matter how I feel (like a worm often!), this butterfly is who I am in You, Lord —a new creation! Thank You! Because of what You have accomplished for me on the cross, I have died and my life is now hidden in You.

"For you died, and your life is now hidden with Christ in God." (Colossians 3:3)

"Therefore if anyone is in Christ, he is a new creation; the old has gone, the new has come!" (2 Corinthians 5:17)
Link to English Page

Comments:

Post a Comment

Thank you for visiting! Please leave a message if you were blessed or have any questions. Additionally, please sign your name! I would love to reply and explain everything. If you have disagreements or would like to discuss something, please leave contact information so I can email you. Unsigned comments may be deleted.

Be blessed in His heart today! His heart is for you!



<< Home