Thursday, November 13, 2008

 

欠点(割れ目、裂け目)




本来私たちは完璧でありたいと思っています。私たちは砕けてしまったところや、弱点や不完全さを持っていたくはありません。なので私たちはそこに絆創膏をはってみたり無視したりします。私たちは絶対他人に、特にノンクリスチャンにその「欠点(割れ目、裂け目)」を見られたくないんです。しかし神さまは私たちがその「欠点」を見て、個人的な苦労や弱さを他の人たちと共に分かち合う事を恐れないようになって欲しいと思われてます。みんな誰でも弱さや不完全さ、欠点を持っているんです!私たちが神さまの恵みを信頼して歩む時(私たち自身での変化、完璧さ、準備ができているという事、堅実さの代わりに)神さまはご自身の栄光のために私たちが弱さなどを分かち合うオープンさを用いられます。私たちの欠点を通して神さまの栄光が流れ出るのです!

"Those Cracks"

We naturally want to be perfect. We don’t want to have weaknesses, imperfections, or broken places. So we try to patch them up, or we just ignore them. We definitely don’t want others to see these “cracks” —especially unbelievers! But God wants us to see our “cracks” and not be afraid to share our personal struggles & weaknesses with others. Everyone’s got them! As we walk, trusting His grace (instead of our own transformation, wholeness, readiness, solidness or perfection), He uses our weaknesses and openness about sharing them for His glory. It’s through our “cracks” that His glory flows!

Link to English Page (with longer story)

Comments:

Post a Comment

Thank you for visiting! Please leave a message if you were blessed or have any questions. Additionally, please sign your name! I would love to reply and explain everything. If you have disagreements or would like to discuss something, please leave contact information so I can email you. Unsigned comments may be deleted.

Be blessed in His heart today! His heart is for you!



<< Home