Friday, November 14, 2008

 

主よ、来てください!




私たちはよりいっそうイエスさまを求めています。イエスさまが来られるよう求めています。私たちは聖霊と神さまの心を求めています。私たちは覚悟ができていますか?なぜなら神さまは本当に神さまの心を私たちに与えたいと思っているからです!しかし、この事は私たちを砕くことになります。それは私たちの人生そのものを、そして私たちの物事の運び方を変えることになります。神さまの心は私たちが知っている以上に大きいのです。神さまが私たちに与えたいと思っているものを受け取ることができるため、私たちは(教会も)喜んで必要な部分を神さまに砕いてもらう事ができますか?私たちは今以上に神さまの心を受けるため、必要ならば今までの良い物を手放す事ができますか?

"Come, Lord!"

We are asking for more of Jesus. We are asking for Jesus to come. We are asking for His Spirit and for His heart. Are we ready? Because He really wants to give us His heart! But it is going to break us. It is going to change our whole lives and the "way" that we do things. His heart is so much bigger than we know. Are we willing to let Him break us (even in the church) where we need it so that we can receive what He wants to give? Are we willing to surrender the good ways things have been for more of His heart?

Link to English Page (with longer story)

Comments:

Post a Comment

Thank you for visiting! Please leave a message if you were blessed or have any questions. Additionally, please sign your name! I would love to reply and explain everything. If you have disagreements or would like to discuss something, please leave contact information so I can email you. Unsigned comments may be deleted.

Be blessed in His heart today! His heart is for you!



<< Home