Wednesday, July 22, 2009

 

With What? (なにで?)


With What?

By Ramone - June 26, 2009

One day before setting out on a prayer walk, I felt like I couldn't feel God, like I couldn't reach Him. So I tried everything I knew. I tried to sing, to worship, to pray in tongues, to remember a verse, bind the enemy, declare whatever, anything! Finally He somehow made me still and quiet inside, and He let me know He just wanted my heart! And I turned my heart to Him. Thank You, Lord!

See also: "All I Want is You (No Magical Spiritual Words Necessary)"

*****

ある日、僕は神様に届く事が出来ないような、神様を感じる事ができないような感じがしました。 なので僕の知ってる限りの事を試しました。歌を歌ったり、賛美したり、異言で祈ったり、御言葉を思い出したり、敵を縛ったり、宣言したりと何でもしてみました! 最終的に神様は僕の内を静め、神様がただ、僕の心を望んでおられる事を教えて下さいました! そして僕は心を神様へと向けました。 主よ、ありがとう!

Comments:

Post a Comment

Thank you for visiting! Please leave a message if you were blessed or have any questions. Additionally, please sign your name! I would love to reply and explain everything. If you have disagreements or would like to discuss something, please leave contact information so I can email you. Unsigned comments may be deleted.

Be blessed in His heart today! His heart is for you!



<< Home