Sunday, January 27, 2008

 

Picking Up the Pieces (断片を集める)


"Picking Up the Pieces"

By Ramone - January 12, 2008

Our hearts get broken in life, and God wants to heal them. We all have broken places inside... hurts, old wounds, fears, feelings of inadequacy and more. We try to forget these things, "be strong" and move on. Naturally we don't want to see these unhealed places inside of us anymore, but God knows that in order for us to be happy, our hearts must be healed and restored. That means that we will have to admit and face our broken places, but we don't have to face them alone anymore! Because God is with us, and He wants us to know our brokenness so that we can behold His loving healing! He knows exactly how to put our broken hearts back together and make them new! As we surrender our broken hearts and each one of our broken hurts to Him, He will take each one and bring healing. Give Him the shattered pieces of your broken hearts, and let Him put them back together. He loves you! The reason He came was to heal your heart!


断片を集める

人生において私たちの心が砕ける事があります、そして神さまはその砕けた心を癒したいと思われています。私たちはみな内に砕けたところや・・・痛むところ、古い傷、恐れ、自分が無能だという感情などを持っています。私たちはこれらを忘れようと努力し、強くあり、前進しようとします。本来、私たちはこのような内にある癒されていない箇所を見たいとは思いません。しかし神さまは私たちが幸せになるためには、私たちの心が癒され回復されなければならない事をご存知です。ということは、私たちはその砕かれたところを認めて直面しなければなりません。しかし、私たちはもう独りでそれに立ち向かう必要はないのです。神さまが私たちと共にいらっしゃるからです。神さまは私たちが神さまの愛の癒しを見ることができるように私たちが自身の砕けたところを知るようにと望まれています。神さまは私たちの砕けた心をきっちり元に戻す方法をご存知です。

Comments:

Post a Comment

Thank you for visiting! Please leave a message if you were blessed or have any questions. Additionally, please sign your name! I would love to reply and explain everything. If you have disagreements or would like to discuss something, please leave contact information so I can email you. Unsigned comments may be deleted.

Be blessed in His heart today! His heart is for you!



<< Home